פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משך זמן ארוך לתיקון באחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
שד' ההסתדרות 90 חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מסרתי לתיקון בלנדר מתוצרת קנווד ב- 9/11/2009 לסניף דיגיטל סרוויס בחיפה. (תעודת תיקון 203413). עד היום המכשיר טרם תוקן למרות שבמעבדה בחיפה נאמר לי בעת מסירת המכשיר לתיקון שמדובר ב- 14 ימי עבודה. התקשרתי למעבדה באשדוד לשם נשלח המכשיר מחיפה ונאמר לי שרק ב- 1/12/2009 המכשיר הגיע אליהם ורק בשבוע הבא אקבל אותו. זה מצב בלתי קביל. מכיוון שקניתי את המכשיר ב- 1/10/2009 ומתוך 2 החודשים שהוא ברשותי , חודש אחד הוא בעצם במעבדה אני חושב שמלבד ברור והסבר לשרות הלקוי אני גם זכאי להארכת תוקף האחריות. אודה לתשובתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המכשיר והארכת תוקף האחריות. פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
המכשיר תוקן. הוצע ללקוח להעביר המכשיר ישירות לביתו במסירה אישית כדי לחסוך ממנו הגעה נוספת לסניף. תגובה:
המכשיר תוקן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה