|
|
|
|
|
|
משך זמן ארוך לתיקון באחריות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
שד' ההסתדרות 90 חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מסרתי לתיקון בלנדר מתוצרת קנווד ב- 9/11/2009 לסניף דיגיטל סרוויס בחיפה. (תעודת תיקון 203413). עד היום המכשיר טרם תוקן למרות שבמעבדה בחיפה נאמר לי בעת מסירת המכשיר לתיקון שמדובר ב- 14 ימי עבודה. התקשרתי למעבדה באשדוד לשם נשלח המכשיר מחיפה ונאמר לי שרק ב- 1/12/2009 המכשיר הגיע אליהם ורק בשבוע הבא אקבל אותו. זה מצב בלתי קביל. מכיוון שקניתי את המכשיר ב- 1/10/2009 ומתוך 2 החודשים שהוא ברשותי , חודש אחד הוא בעצם במעבדה אני חושב שמלבד ברור והסבר לשרות הלקוי אני גם זכאי להארכת תוקף האחריות. אודה לתשובתכם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון המכשיר והארכת תוקף האחריות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמוליק קובלסקי, מנהל ש |
שם ותפקיד: |
המכשיר תוקן. הוצע ללקוח להעביר המכשיר ישירות לביתו במסירה אישית כדי לחסוך ממנו הגעה נוספת לסניף. |
תגובה: |
המכשיר תוקן |
פתרון: |
|
|
|