פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות ומרמה אחת גדולה - לא להתקרב לחברה זו נושא התלונה:
בן דוד צביקה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי מחברתכם מיני בר של חברת BLUE ע"י איש מכירות בשם שלומי שראוי לתשבוחות. ברצוני לציין כי במשך החצי שנה הראשונה מאוד התרשמתי מהמכשיר ואפילו התגאיתי בכך שברשותי קיים מכשיר התואם למכשיר מיני בר של חברת תמי 4.
אך לצערי ההתגאות שלי תמה לאחר כחצי שנה, כי מאז שהחליפו במכשיר מסננים מכשיר זה הפך לסיוט, השירות של הטכנאים התגלה כחוסר מקצועי ונטול ראייה אסטרטגית כלפי לקוח והגרוע מכל חוסר התחשבות ברצון הלקוח.

מאז הוחלף המסנן במכשיר המכשיר לא עובד ברצף אין זרימה של מים קרים ומשמיע קולות מוזרים כאילו היא קוצרת דשא ולא מוציאה מים.

הבעיה החלה ביום חמישי בערב לפני שבוע בתאריך 17.12.09 כאשר לפתע אין זרימה כלל במכשיר מלבד מים רותחים. לאחר טיפול הולם של נציגי השירות שלכם ושלומי האיש מכירות, הגיע טכנאי שטען שהבעיה טופלה ולגבי הזרימה טען כי יסתדר עם הזמן, מבחינתי זוהי לא תשובה מספקת מבעל מקצוע.
אך בכל זאת נתתי את הכבוד לבעל המקצוע והאמנתי בדבריו. לא עבר שבוע והבעיה שוב חזרה, אין מים קרים ופושרים רק מים רותחים שוב הזמנתי שירות וביקשתי בכל לשון של בקשה שיישלחו לי טכנאי שיפתור את הבעיה ובמידה ולא יהיה מסוגל שייקח את המכשיר ויביא לי בתמורה מכשיר שמשרת אותי ולא אני אותו.
אציין כי את השירות ביקשתי כבר ביום רביעי ושלחו לי טכנאי ביום שישי, כרבע שעה לפני שהגיע הטכנאי החל המכשיר פתאום לפעול ומבחינת הטכנאי הבכיר (ככה הגדירו אותו בנקודות שירות) זה לא מצריך בדיקה מקיפה למכשיר. זה לא חשוב שלא היה לנו מים 3 ימים ושזוהי בעיה שחזרה פעמיים בשבוע, והחליט שעבודתו נגמרה והחליט ללכת, הייתי המום וחשבתי שהוא צוחק שהבנתי שהוא רציני שאלתי למה אתה לא בודק אז הוא שאל אותי " מה אתה רוצה שאפתח ואגיד הכול בסדר ואסגור" עצוב מאוד מבחינתי ויותר מבחינתכם שדורון (טכנאי מוגדר בכיר).

שביקשתי שייצור קשר עם המנהל שלו (שלומי). קיבלתי תגובה שבמידה והמכשיר עובד אין מה לעשות.
זה כבר הפחית מהזעם כי הבנתי שאם אדם בדרגת מנהל טען את זה אז לא פלא שכך טען גם הטכנאי הבכיר.

ללא שום קשר ניסיתי לדבר עם המנהל בצורה של קצת היגיון ונתתי לו דוגמא פשוטה שאם אתה נוסע באוטו והאוטו יתחמם ולמחרת הוא לא יתחמם ואחרי כמה ימים יתחמם האם הוא לא ילך לראות מניין באה הבעיה ולמה זה קורה, או יותר נכון שאם הוא שילם על תיקון והאוטו התחמם אתמול אז הוא לא ידרוש מהמוסכניק לפתור את הבעיה? אפילו שבאותו רגע האוטו לא התחמם?מעניין אם הוא היה מקבל תשובה כזו מה היה עושה?
לכן אציין שאלו תשובות שלא מקובלות עלי, חברתכם התחייבה בפני בעת קניית המכשיר כי מגיע לי שירות אחריות מלא למשך 3 שנים למכשיר ולפתור לי בעיות במיידי אך לצערי אינכם עומדים בתנאי זה.

לאחר שהטכנאי הלך והשאיר אותי פעור פה ובהלם מהיחס והשירות הלא מקצועי מחברתכם.
אחרי כרבע שעה שעזב את הבית שוב פסקה המכונה מלעבוד ובמשך חצי שעה שלא היה מים התקשרתי שוב לשירות שיישלחו את הטכנאי שוב כי הבעיה חזרה, ואמרה שבהמשך הוא יחזור, אך אחרי שעה וחצי שוב חזרו המים ולכן כבר אמרתי שלא יגיע כי הרי הטכנאי בכיר יודע לתקן רק שאין מים.



ברצוני לציין כי במשך הסופ"ש המכונה פסקה מלעבוד 3 פעמים לזמן קצוב של לא פחות מ 5- 6 שעות.

אי לכך מבקש אני להחליף את המכשיר בחדש/ או לבטל את העסקה בעקבות אי עמידה בתנאי ההתחייבות של חברתכם. הרי אני לא מחזיק במכונה שתעבוד לפי מצב רוח.
שהילדה שלי רעבה (רק בשביל זה קניתי את המכשיר) אני לא אגיד לה לחכות עד שהמכשיר יעבוד.

ברצוני לציין כי אני מאוכזב ברמות מאוד גבוהות מהשירות של הטכנאי והמנהל שלו, סליחה על הזלזול אבל התשובות שקיבלתי מזכירות לי תשובות של בעלי דוכנים בשוק ולא תשובות של חברה שמתיימרת להיות גדולה.

על מנת להוכיח שאין בי רק טענות רוצה אני לשבח את הבנות ממרכז השירות שלכם שייסלחו לי שאיני זוכר את שמן שנתנו לי טיפול מיידי ותוך גילוי אנושיות רחבה ורצון עז לעזור. ובנוסף לשלומי האיש מכירות שבאמת זמין בשבילי 24 שעות. ובכל בעיה מנסה לפתור לי במיידי.

אך לצערי הרב מספיק "טכנאי בכיר" אחד וראש צוות ללא ניסיון להבין בכדי לקלקל שם של חברה אחת
הכל ביחד סוג הנזק :
פשוט לא להתקרב לכל מה שקשור בדיגיטל סרוויס פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה