פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מדיח כלים של LG בעיה בכרטיס תצוגות ריח שרוף בעת ההפעלה.
1) להשיג בטלפון שעות רבות
2) תווך ההמתנה לטכנאי 5 שעות
3) איחור של הטכנאי שעה (אחרי המתנה של 5 שעות!)
4) טכנאי לא מוסמך לטפל בבעיה למרות שהסברנו מה הבעיה לשירות הלקוחות.
5) טכנאי שני מגיע (אחרי ויכוחים רבים עם שירות הלקוחות) מזהה את הבעיה
אך מגיע ללא חלקי חילוף ( בסה"כ כרטיס תצוגות לפי דברי הטכנאי)
6) מודיעים לנו מהחברה שאין חלקי חילוף ומחליפים מדיח( נשמע טוב ..לא?)
7) מגיע מוביל שלא מוכן לפרק את המדיח שהטכנאי ההתקנות התקין וגם אני לא מוכן כדי שלא יאשימו אותי באיזשהו נזק מתנהל ויכוח כמובן בסוף המוביל מנתק את המדיח בעצבים רבים כי יום שישי יום קצר!!! (האמת שגם אצלי!!)
8) שוב נשארתי עם קרטון בתוך הסלון בלי מדיח ובשעה 12:00 כבר אין עם מי לדבר בחברה
רק רציתי מדיח קטן של חברה טובה ומה קיבלתי התמוטטות עצבים!!!
בזבוז של ימי עבודה סוג הנזק :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה