חוסר מתן שרות במסגרת האחריות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מקפיא של בקו- יבואן ברימאג. במסגרת אחריות על מערכת הקירור, פניתי לחברת דיגיטל סרוויס (מסתבר שנותן האחריות= ליבואן המוצר). כבר מס' פעמים "ניסו" לתקן את הבעיה ללא הצלחה. פעם הגיעו ופעם לא, צריך לתאם שוב טכנאי כי אין חלקים..... כבר שרפתי מס' ימי חופשה בהמתנה לטכנאים שלא תמיד הגיע, 3 פעמים זרקתי את האוכל שהתקלקל לפח (כיוון שהתיקון שנעשה החזיק מעמד מס' ימים בלבד).... הסיוט החל בחודש אוגוסט 2009. עד היום- ינואר 2010 המקפיא לא תוקן ולא הוחלף. כבר5 חודשים יושבת לי קופסא ענקית, לבנה, ללא כל שימוש ומי שצריך לקחת עליה אחריות פשוט מסרב לעמוד בהתחייבותו.
|
עוגמת נפש, |
סוג הנזק : |
ביטול העיסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|