פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מתן שרות במסגרת האחריות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקפיא של בקו- יבואן ברימאג. במסגרת אחריות על מערכת הקירור, פניתי לחברת דיגיטל סרוויס (מסתבר שנותן האחריות= ליבואן המוצר). כבר מס' פעמים "ניסו" לתקן את הבעיה ללא הצלחה. פעם הגיעו ופעם לא, צריך לתאם שוב טכנאי כי אין חלקים..... כבר שרפתי מס' ימי חופשה בהמתנה לטכנאים שלא תמיד הגיע, 3 פעמים זרקתי את האוכל שהתקלקל לפח (כיוון שהתיקון שנעשה החזיק מעמד מס' ימים בלבד).... הסיוט החל בחודש אוגוסט 2009. עד היום- ינואר 2010 המקפיא לא תוקן ולא הוחלף. כבר5 חודשים יושבת לי קופסא ענקית, לבנה, ללא כל שימוש ומי שצריך לקחת עליה אחריות פשוט מסרב לעמוד בהתחייבותו.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
ביטול העיסקה פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה