|
|
|
|
|
|
אי זיכוי על מוצר למעלה מחודש |
נושא התלונה: |
יום שני 14 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי כיריים קרמיות דרך האינטרנט, נשלח אלי טכנאי מדיגיטל סרוויס להתקנה.
במהלך ההתקנה מכר לי הטכנאי סט סירים ב990 ש"ח. עוד באותו יום ציצלתי לחברה וביקשתי להחזיר את הסירים ולקבל זיכוי כספי. רק לאחר שבועיים של טלפונים אינסופים שלחו טכנאי שיאסוף את המוצר אולם עד היום לא זיכו אותי כספית.
השירות הו פשוט מהגרועים שיש ומתחרה רק בשירות הלקוחות של הוט.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מיידי של המוצר שהוחזר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|