פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זיכוי על מוצר למעלה מחודש נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי כיריים קרמיות דרך האינטרנט, נשלח אלי טכנאי מדיגיטל סרוויס להתקנה.
במהלך ההתקנה מכר לי הטכנאי סט סירים ב990 ש"ח. עוד באותו יום ציצלתי לחברה וביקשתי להחזיר את הסירים ולקבל זיכוי כספי. רק לאחר שבועיים של טלפונים אינסופים שלחו טכנאי שיאסוף את המוצר אולם עד היום לא זיכו אותי כספית.
השירות הו פשוט מהגרועים שיש ומתחרה רק בשירות הלקוחות של הוט.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מיידי של המוצר שהוחזר פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה