פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה הקודמת( מדיח עם ריח שרוף) נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מדיח כלים של LG מדיח מעולה אך עם בעיה של ריח שרוף
פניתי לשרות הלקוחות של דיגיטל סרוויס ומאז היתחיל הסיוט!!
טכנאים לא מקצועיים לא עומדים בזמנים, אפילו שזמני ההמתנה לטכנאי הוא 5 שעות. המתקין לא אחראי בכלל, לא יכול להיות דבר כזה שהמתקין משאיר שאריות של קלקר בתוך המדיח לא בודק אם ברז המיים בכלל פתוח ושאין נזילות
בחיבור צינור המיים!!
אחרי שהחליפו לנו מדיח (בגלל שאין חלקי חילוף לטענתם) שוב אותו בעיה.
מגיע אותו טכנאי בכיר הופעל המדיח יש ריח חזק של פלסטיק שרוף אבל הוא לא מריח כלום פתאום ומחליט שבגלל שהמדיח חדש יש ריח כזה אבל זה יעבור.
אין בעיה מצידי אבל ביקשתי את זה בכתב ממנו כדי שלא יאשימו אותי בשימוש לא נכון במדיח במקרה שישרף. הטכנאי לא היה מוכן בשום פנים ואופן לתת לי אישור כזה בכתב. שהתקשרתי לשירות הלקוחות אף אחד מהם לא מוכן לקחת אחריות במקרה ויקרה משהו!! השירות ניסה כמה פעמים לתפוס את הטכנאי אך לטענתם הוא לא זמין. יש לציין שבמדיח הראשון שהיה אצלנו הריח נשאר גם אחרי חודש שעבד כמעט כל יום.
כספי (שיחות טלפון על חשבוני) סוג הנזק :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
המדיח נבדק על ידי מנהל טכני אזורי ונמצא תקין.
בברכה,
שמוליק
תגובה:
בדיקה יסודית נוספת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה