שרות מבייש - סיוט ללקוח - בזיון לחברה |
נושא התלונה: |
גיל יעל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשנו תנור אפיה ,מקצועי" של KENWOOD מספר ימים לפני תום האחריות התקלקל התנור וחברת דיגיטל סרוויס ניסתה להתנער מאחריות וביקה שנציג חשבונית רכישה למרות שטכנאי שלהם חנך את המכשיר וגם מכר לנו מגן ברקים שיגן על התנור. לאחר תום תקופת האחריות הציעה לנו החברה לחדש את האחריות תמורת ס"כ של 2650 ש"ח, חדש עולה 6500 ש"ח.
לפני שבוע התקלקל התנור, הזמנו טכנאי מחברת דיגיטל סרוויס הנ,ל הגיע לתקן את התנור ללא חלפים, וכמובן דרש תשלום על אי תיקון התנור ס"כ של 220 ש"ח, ואמר שכשיגיעו החלפים יצור עימנו קשר, כמובן שלא יצר קשר
לכן התקשרנו לחברה שמבקשת ס"כ של 45% ממחיר של מוצר חדש,
עבור חידוש אחריות אך חלפים אין במלאי ואנחנו כבר שבוע ללא תנור
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|