פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קניתי מקרר של חברת בקו וכיום לאחר שנה עברתי דירה, פניתי לשירות הלקוחות של דיגיטל סרוויס ודיווחתי על תקלה של הקפאה והזעה של המקרר ונענתי בשלילה לקבלת שירות מכיוון שלא עדכנתי כתובת, לאחר מסכת עינויים, המון הסברים ויחס גרוע ביקשתי שאחראי יצור עימי קשר המוקדניות היו חצופות צעקו עליי בטלפון ואף אחת מהן ניתקה לי את השיחה בפנים ולבסוף אחראי יצר עימי קשר ובעקבות זאת הגיע לביתי טכנאי .
הטכנאי הגיע עמד מול המקרר 15 שניות פתח אותו ואמר זאת תופעה ידועה של סוג המקרר ודרש תשלום של 220 ש"ח אני סירבתי לשלם מכיוון שתשובה זאת יכולתי לקבל גם בטלפון מכל 5 המוקדנים ששוחחתי עימם ולא הייתי צריך טכנאי שיסתכל על המקרר.
כיום אני בחוב של 220 ש"ח לחברה לאחר שיחתי מיום 21/1 נאמר לי שיחזור אליי מנהל עד השעה 5 בערב , כנראה ששכחו להגיד באיזה יום יחזרו אליי.
עלבון וזילזול סוג הנזק :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה