פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלודה בדלתות המקרר , נושא התלונה:
עמיאל עילי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
הסדן 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר SBS דגם GNE-35902X של BEKO בתאריך 03/06/09.
מספר מכירה בוואלה שופס 1673140 , הספק ברימאג' ונותן השרות הם דיגיטל סרוויס.
ההזמנה על שם ענבל עמיאל , טלפון רשום 054-7846299 .

כחודש לאחר שהמקרר הגיע , החלו להווצר כתמים של חלודה בדלתות.
פתחנו קריאת שרות וטכנאי מטעם דיגיטל סרוויס בדק ומצא שיש להחליף את הדלתות.
נציג מטעמם התקשר אלינו ואמר שהים יזמינו את הדלתות מחו"ל ומשך זמן ההמתנה הוא עד 90 יום.
המתנו 90 יום ונציג מטעמם התקשר ותאם התקנה של הדלתות החדשות ביום חמישי בין 9-11 .
באותו יום חמישי שוב קיבלנו טלפון , כאשר אשתי עוד מחכה בבית לטכנאי , שהדלתות שהגיעו לא מתאימות ויתאמו איתנו מועד מאוחר יותר.
מאד עבר חודש נוסף , כל פעם שאנו מתקשרים אליהם הם אומרים שהנושא בברור מנהל וצריכים לחזור אלינו ביום מסויים. כמובן שלא חוזרים ואנו מתקשרים שוב ומקבלים את אותה תשובה , הנושא בברור מנהל ויחזרו אלינו.

עברה כבר חצי שנה מאז נוצרו כתמי החלודה , ואנחנו עדיין באותו המצב ואין עם מי לדבר!!

נודה לכם מאד אם תוכלו לעזור.

תודה
עילי עמיאל - 054-3933458
ענבל עמיאל - 054-7846299

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
למרות אחריות הלקוח ושימוש בחומרים שאינם מתאימים לניקוי דלתות המקרר, הוחלף המקרר מטעמי מוניטין בלבד. תגובה:
שמירה על המוצר בהתאם להוראות היצרן כפי שנמסרו ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה