פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר פגום נושא התלונה:
חגאזי חסן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מחנות חשמל חצי חינם ברמלה מקרר מסוג lg שילמתי עבורו 6500 ש"ח שבוע אחרי ההזמנה קיבלתי את המקרר לאחר מכן שפתחתי אותו מהאריזה היה על הדלת התחתונה מדבקה גדולה של lg לאחר שהורדתי את המדבקה ראיתי שיש מכה שקע רציני מתחת למדבקה התקשרתי לשירות של דיגיטל סרוויס להודיע להם לאחר שלושה ימים ביקר אצלי טכנאי וראה את המכה רשם בדוח ושאל אותי אם לא אכפת לי שיחליפו לי דלת אפילו שאל אם אני רוצה פיצוי כספי ולהישאר עם הדלת אמרתי שאני מעוניין בהחלפת דלת ולא כסף לאחר כמה ימים התקשרתי לברר מה עם הדלת הם ענו לי כל מיני תשובות מוזורת להלן
1: "קנית את המקרר לפני כמה חודשים למרות שאצלי כמה ימים בלבד!"
2: "הטכנאי לא אישר את הדלת ולא מופיע שהיה אצלך"
3: "אין לנו דלת במלאי למרות שהתקשרתי לקנות בכסף אז היה להם"
4: "קנית את המקרר מחנות שהיא לא מורשת lg נא לפנות אליהם"
5: "והיום הם טוענים שכבר עברו 6 חודשים אם אתה רוצה תקנה דלת"
7: "יכול להיות שהחנות של רמלה קנתה סוג 2 ומכרה לך"

שדיברתי עם החנות ברמלה הם סיפרו לי בהתחלה שאין דלת לאחר מכן תפנה לדיגיטל סרוויס לאחר מכן דיגיטל סרוויס הפתנה אותי ליבואן המקרר שטען שאין לו קשר למקרר
עוגמת נפש סוג הנזק :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה