פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בר מיים לא תקין נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה קנינו בר מיים. במהלך התקופה התקלקל הבר 4 פעמים. אופי התקלה- כאשר הפעלנו את המים החמים, גוף החימום גרם לקצר בכל הבית. שלוש פעמים הפעלנו את השירות והחליפו לנו את גוף החימום. בפעם הרביעית החלטנו שהמכשיר אינו אמין, ואף מסכן את ילדינו הקטנים, שבמידה והם בבית בלעדינו, לא יוכלו אפילו להתקשר אלינו מכיוון שהחשמל אינו זמין (כאמור גורם לקצר כללי). ביקשנו מהחברה לקחת חזרה את המכשיר ולבטל את המשך השירות. כעבור יותר משבועיים הם שבו אלינו בדרישה שנקבל מכשיר חלופי, בטענה שאם גם הוא לא יעבוד, הם יזכו אותנו .כעבור פחות מיממה המכשיר החדש הפסיק לעבוד(המים החמים). למותר לציין שלא עמדו במילתם לקחת את המכשיר, אנו עדיין ממתינים. התשובה שאני מקבלים היא השם עסוקים.
רמאות ו סוג הנזק :
ביטול עסקה (החזרת המכשיר שאינו תקין לחברה וביטול המשך השירות) פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה