פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, חיוב בתשלום בגין מוצר הנמצא באחריות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 21.2.2010 מסרתי לתיקון מכונת תספורת חשמלית שרכשתי עבור בני החייל לפני כחצי שנה בלבד בחנות של א.ל.מ בחדרה.
להפתעתי אמרו לי כי התיקון אינו מכסה במסגרת האחריות מאחר וזו תקלה בסכין (יודגש כי לא הייתה כל תקלה בסכין והמכונה לא נפלה אלא ככל הנראה נשבר קפיץ פנימי שאין כלל גישה אליו). לאחר שבלית ברירה הסכמתי לשאת בעלות התיקון בסך 95 ₪, הובטח לי כי המכונה תשלח למעבדה ותחזור תקינה בתוך שבועיים לכל היותר וכי יודיעו לי טלפונית לבוא לאסוף אותה. לאחר שחלפו שבועיים ולא יצרו עמי קשר, ניסיתי ליצור קשר במשך יומיים אך הגעתי רק למערכת אוטומטית שלא מאפשרת להשאיר הודעה ולא מגיעה למענה אנושי. בסופו של דבר מצאתי טלפון של שירות לקוחות אצל היבואן ונתקלתי ביחס מתנשא ומזלזל מצד נציגת שירות (שסירבה למסור את שם משפחתה). לדבריה חסרים חלפים ולא ברור מתי יגיעו. ליאת התעלמה משאלתי מדוע הבטיחו לי שתוך שבועיים יתוקן ומדוע לא הודיעו לי על העיכוב, והסתפקה בתשובה סתמית כי הנושא יבדק ויחזרו אלי . לאחר שהתעקשתי לשוחח עם מנהלת, הגעתי למנהלת, שאף היא לא מצאה לנכון להתנצל ולו לרגע על חווית השירות וחזרה על כך שהנושא יבדק ויחזרו אלי. רק משדרשתי לשוחח עם מנהל בכיר אחר וחזרתי והסברתי את הדחיפות, הבטיחה שתנסה לחזור אלי עוד באותו יום. למרבה הפלא, חזרה אלי נציגה אחרת שהודיעה כי המכונה תהיה מוכנה ומתוקנת מחרת היום. ואכן כך היה. המכונה חזרה תקינה ואני שילמתי 95 ₪ (שליש ממחיר המכונה), בזבזתי זמן יקר (בהבאת המכונה למרכז שירות, באיסופה ובהמתנה ארוכה ומעצבנת על קו הטלפון). אגב בעיון בתעודת האחריות אני לא רואה שום אזכור לזה שהאחריות אינה חלה על סכינים. סוף טוב? לא ממש..חווית שירות מפוקפקת למדי שתגרום לי לחשוב היטב לפני שאני רוכשת שוב מוצר חשמלי שברימאז' היא ספקית השירות לגביו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי. החזר סכום התיקון ששולם למרות שהמכונה בתקופת האחריות פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוחה פוצתה בשל עיכוב התיקון
אנו נבצע בדיקה למניעת הישנות מקרים דומים
בכבוד רב
תגובה:
תיקון מהיר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה