פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דלת מקפיא תחתון פגומה, ולא הוחלפה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מחצי שנה רכשתי מקרר LG מקפיא תחתון
המקרר הגיע עם דלת פגומה חיצונית, צידה הימני העליון לחוץ פנימה
באותו היום כבר פניתי לשירות, שמסרו כי צריכים לשלוח טכנאי שיבדוק.
לאחר כשבוע הגיע טכנאי שבדק, ואכן אישר כי יש פגם במוצר.
מחברת דיגיטל סרוויס פנו ושאלו אם ארצה החלפת דלת, או פיצוי כספי. מכיוון שהמקרר נקנה במיטב כספי, ולא נקנה מתצוגה או משהו דומה, אמרתי שאני רוצה שהדלת תוחלף.
מאז אני במרדף אחרי השירות בדיגיטל סרוויס.
בכל פעם שאני פונה אליהם אני נענית ב"אנחנו צריכים לבדוק מול המחסן, ולראות אם הגיעה הדלת". לאחר מכן מתקשרת אליי אחת המוקדניות שם ומודיעה לי חגיגית שהדלת בדרכה, וזה יקח בערך חודש עד שאקבל אותה.

מאז פניתי עוד מספר רב של פעמים, בכל פעם אני מקבלת את אותה התשובה.
בתחילת חודש מרץ דרשתי לדבר עם אחד המנהלים.
לאחר מספר פעמים שביקשתי התקשר אליי אחת מראשי הצוותים שם, ואמרה שהיא מבינה את התיסכול, והיתה להם בעיה טכנית, והם יעשו את הכל שהדלת תהיה אצלי לכל היותר תוך 30 יום מיום השיחה, וישתדלו שזה יהיה כמה שיותר מהר.
מאז עברו יותר משלושים יום, עדיין לא שמעתי מהם.
היום כשהתקשרתי המוקדנית אמרה שנכון, אני מחכה כבר המון זמן לדלת, ושעברו כבר יותר משלושים יום מהיום שהבטיחו לי לקבל דלת, ושהיא צריכה לבדוק מול המחסן ויחזרו אליי...
סאגה חוזרת ונשנית, ואני כבר מתוסכלת כ"כ.
מה עושים?
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת דלת, ופיצוי הולם פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
הדלת הוחלפה, הלקוחה פוצתה בשל האיחור באספקת הדלת.
אנו מאחלים לגב' מוספי המשךשימוש מהנה מהמוצר האיכותי שרכשה.
תגובה:
החלפת הדלת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה