פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע נושא התלונה:
כהן יעקב שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מזגן מתוצרת LG, קבלתץי מוצר פגום עם כנף אורור של המזגן עקום כולו,
לאחר שהם קבעו איתי תאריך שהטכנאי ידיע, הטכנאי הגיע בלי חלק מתוקן, הם שוב הזמינו טכנאי וכך 3 פעמים מאז הטכנאי לאחר שהמתנתי 3 שעות לא הגיע, כל פעם באמתלה אחרת!
עד היום לא קבלתי את החלק המתוקן
קבלתי מוצר פגום וללא שירות סוג הנזק :
שיחליפו לי את החלק הפגום לאלתר ויפצו אותי על הזמן וימי עבודה שהמתנתי להם פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
החלק הוחלף לשביעות רצון הלקוח
תגובה:
החלפת חלק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה