פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לתיקון מקרר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון, 27.6.10 טלפנתי אל חברתכם בכדי להזמין שירות תיקון למקרר.
נמסר לי כי טכנאי יוכל להגיע בין השעות 13:00-17:00.
מאחר ועבודתי מסתיימת בשעה 16:00 לא הסכמתי לשעות אלה ונאלצתי לקבוע להיום, יום חמישי 1.7.10, אשר הינו היום החופשי שלי, יום שגם משמש לסידורים רבים.
נמסר לי ששעת ההגעה תהיה בין 8:00 ל- 11:00 ולכשראיתי כי הטכנאי אינו מגיע, טלפנתי לברר זאת.
בשיחה זו "משום מה" נאמר לי שכשהזמנתי את שירותכם, השעות שנמסרו לי הן בין 8:30 ל- 12:30.

בשיחת הטלפון הראשונה בפירוש חזרתי על השעות 8:00-11:00 בשיחת ואכן, אושר פעם שניה שאלה השעות.

חברה, גם אם היא זו הנותנת שירות, אינה יכולה לשנות/לקבוע את שעות ההגעה ללא הסכמתו של הלקוח!

אבקשכם לעשות בירור בעניין זה.

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה