שירות לתיקון מקרר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
צפון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ראשון, 27.6.10 טלפנתי אל חברתכם בכדי להזמין שירות תיקון למקרר.
נמסר לי כי טכנאי יוכל להגיע בין השעות 13:00-17:00.
מאחר ועבודתי מסתיימת בשעה 16:00 לא הסכמתי לשעות אלה ונאלצתי לקבוע להיום, יום חמישי 1.7.10, אשר הינו היום החופשי שלי, יום שגם משמש לסידורים רבים.
נמסר לי ששעת ההגעה תהיה בין 8:00 ל- 11:00 ולכשראיתי כי הטכנאי אינו מגיע, טלפנתי לברר זאת.
בשיחה זו "משום מה" נאמר לי שכשהזמנתי את שירותכם, השעות שנמסרו לי הן בין 8:30 ל- 12:30.
בשיחת הטלפון הראשונה בפירוש חזרתי על השעות 8:00-11:00 בשיחת ואכן, אושר פעם שניה שאלה השעות.
חברה, גם אם היא זו הנותנת שירות, אינה יכולה לשנות/לקבוע את שעות ההגעה ללא הסכמתו של הלקוח!
אבקשכם לעשות בירור בעניין זה.
|
|
|
|
|