פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום עבור תיקון במסגרת האחריות, יחס מעליב נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.3.10 קניתי בלנדר מוט משולב מדגם kmix hb-791. השתמשתי בו סך הכל פעמים. פעם בסכין להב פלדה לקיצוץ ירקות מבושלים ופעם נוספת במגררת לגירור סלק מבושל. בפעם השניה שהשתמשתי בו שמעתי רעש מוזר והפסקתי את פעולת הפולסים. הרמתי את המכסה וראיתי שנפל לתוך הקערה עם המגררת חלק עם קפיץ וטבעת פלסטיק עם גלגלי שיניים. גלגלי השיניים נשחקו ככל הנראה מכיון שהוא לא היה תפוס טוב למכסה והוא הסתובב לריק. עד שלא שמעתי את הרעש לא יכולתי לדעת זאת.
החברה דורשת 250 שקל עבור התיקון. לי נראה שהמוצר היה פגום מלתחילה ועליהם להחליף את המכסה כולו ועל חשבונם.
במקום זאת הפקידה אמרה שאני לא יודעת להשתמש במכשיר ושמישהו צריך ללמד אותי. זה מקומם להעליב בצורה זו אישה מעל גיל 60 עם נסיון של שנים בהפעלת כל סוגי מכשירי מטבח. יש לי במטבח מוצרי חשמל שמשרתים אותי מעל 25 שנה. מצופה מחברה שעוסקת ביבוא מכשירים יוקרתיים ויקרים למדי להתייחס ביתר כבוד לקונים ולא לנסות להרוויח גם מתיקון מוצרים שהם בתקופת האחריות.
עלבון סוג הנזק :
להחליף מכסה פגום. בתיקון המכסה הקיים הבעייה עלולה להיווצר שוב. פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי - מנהל שם ותפקיד:
שלום רב,
בשיחה עם הלקוחה, הסברנו כי הנזק נגרם כתוצאה משימוש בלתי סביר בלבד.
למרות האמור לעיל, מטעמי מטניטין בלבד, אושרה הנחה משמעותית בתיקון המכשיר במעבדת השירות.
תגובה:
מומלץ לקרוא בעיון את הוראות השימוש על מנת למנוע אי נעימויות מיותרות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה