פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר lg נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני לציין את הטיפול הגרוע ביותר ע"י חברת דיגטל סרוויס רח' הסדן 3 חולון
במהלך חודש אפריל 2010 הזמנתי מדף עליון למקרר lg מזה מספר חודשים
אין את המדף במלאי לטענת המחסנאי אין במלאי הוזמן מחו"ל
נשאלת השאלה האם זה השרות שאנו אמורים לקבל מחברת LG
4 חודשים אנו ממתינים לחלק ועדין אין תאריך האם זה סביר?. אני מציע ליבואן של חברת LG להחליף נותני שירות פשוט חברת דיגטל סרוויס הורסים את המוצר במתן שרות גרוע .
עוגמת נפש סוג הנזק :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה