|
|
|
|
|
|
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
צפון-חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
ברשותי תנור משולב של חברת בקו שנקנה בטרקלין חשמל.
כפתור אחד של התנור נשבר ולכן התקשרתי ל"שירות" של דיגיטל סרוויס ענה לי בחור שלא הזדהה בשם אפילו ואמר לי שאני צריכה להביא את הכפתור ודגם התנור לסניף ואולי אם יהיה לו במלאי אני אוכל לקנות את החלק החלופי, אז אמרתי לו שאני לא רואה שעל גבי התנור רשום הדגם וכי רשום לי הדגם על החשבונית(כפי שהם מבקשים בנתב שיחות שלהם שנכין חשבונית עם מספר הדגם) הבחור/נציג היה חסר סבלנות מכיוון שהטלפון האישי שלו צלצל והוא רצה להתפנות לדבר בטלפון האישי אמר לי זה חייב להיות על גבי התנור -אני מצידי כבר רציתי להזמין וניסיתי לפתח את השיחה בכדי שיעזור לי לחפש או אולי רק שיתן לי את האפשרות לומר לו איזה דגם רשום לי על החשבונית ושיבדוק אצלו במלאי הוא המשיך להתעקש ואמר החשבונית לא עוזרת וניתק..
זאת לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בחוסר שירותיות מצדם אני פשוט מצטערת שרכשתי מוצרים ששיכים לחברה הזאת.
|
זלזול בלקוח |
סוג הנזק : |
שירותיות וסבלנות כלפי לקוחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמוליק קובלסקי, מנהל ש |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
בוצע אימות דגם יחד עם הלקוחה.
נקבעה הזמנה בהתאם. |
תגובה: |
הזמנת חלק |
פתרון: |
|
|
|