פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ידית מקרר שחוזרת ונשברת מחודש הקנייה נושא התלונה:
מזור נאוה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏17 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
חולון,ר'ח הסדן 3 א.ת.חולון 17 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד,ברוך/סוני מאת נאוה מזור 0544-550459
שלום רב ברשותי מקרר שלbekko דגם 9710 שנקנה בשנת 2007
מ'ס לקוח:30219349
כבר מבשנה הראשונה לרכישת המקרר שבה ונשברה ידית המקרר,זוהי הפעם השביעית!!!בכל פעם השירות שוח טכנאי שמוצג"כמומחה"/"טכנאי ראשי"מהנדס" וכו'...אשר מחליף את הידית, וגובה עבור הידית כסף,ועוד שלמתי על ביטוח,
ההתנהלות מסבה לי עוגמת נפש ובזבוז כסף וטלפונים חוזרים ונשנים,
במהלך כל השנים אתם מתחמקים מלקחת אחריות על מוצר פגום,
השארתי כמה הודעות לנציגי השירות,שלא קל להשיג,ועד לרגע זה לא חזר אליי איש
אני מותשת מחוסר היחס,האדישות של נציגי השירות,וכל היחס המזלזל והמשפיל,
אני עם ידית מקרר שבורה שוב,למרות הבטחתכם שהיא תוקנה וזה לא יקרה שוב,
לתשובתכם אודה
העתקים:1.צרכנות הוגנת,תלונות הציבור
2.הלשכה לסיוע משפטי-עו'ד ורדה אפרת
3.האגודה להגנת הצרכן
4. מערכת עיתון מעריב-מדור צרכנות
תודה נאוה מזור
ר'ח ידע עם 9 -ר'ג
0544-550459
עלבון,בזבוז זמן,חכ ואנרגיה סוג הנזק :
לקיחת אחריות למכירת מוצר שברור לכל שנקנה פגום,ופיצוי על עוגמת נפש בשל סחבת של שנים!!! פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה