פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיני בר מדגם בלו לא אמין , שירות גרוע ולא מקצועי נושא התלונה:
לייב אריה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר ביולי שנה שעברה. מאז היו בביתי 11 !!!! ביקורים עקב קלקולים במכשיר, חוסר מיומנות , חוסר חלפים וכל מיני סיבות נוספות. מעבר לכך היו פעמיים שבהם אף לא הגיעו......
לפני שבוע וחצי הגיע טכנאי , קבע שחיישן פגום אך אין ברשותו חיישן , ואמר שמיד יתקשרו לתאם מועד טכנאי להתקנת החיישן. בפועל לא התקשרו.
כלומר המכשיר כבר שבועיים לא עובד....לפניי שבוע שלחתי פקס למנכ"ל ששמו ברוך פילו. ואני יודע שהפקס התקבל כי וידאתי עם המוקד אך למרות זאת ולמרות הקטסטרופה אף אחד ךא התקשר.....

אני שולח להם מכתב רשום ותובע אותם.

מזהיר אתכם --- אל תיגעו בבר המים בלו ( שהוא גם הכי יקר ) ואל תתקרבו לשרות של דיגיטל סרוויס. ראו הוזהרתם

בברכה , אריה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקיחת המכשיר והחזרת הכסף פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה