פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי למזגן LG נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
1. רכשנו מזגן LG איוורטר לפני כשנתיים.
2. בעיצומו של גל החום לפני שלושה שבועות המזגן הפסיק לקרר. התקשרנו למוקד השרות של ברימאג. זמן ההמתנה היה ארוך מאוד ובסוף הופניתי לשירות רישום קריאות. הובטח לי שיחזרו אלי בסוף היום. כמובן שלא חזרו. התקשרתי למחרת ושוב חזר הסיפור. בסופו של דבר חזרו אלי אבל אז סירבו לרשום את הקריאה משום שלא היה בידי הדגם המדויק. רק באיומים ובצעקות שכנעתי אותם לפתוח קריאה.
3. מועד הביקור נקבע ליום שני, 30/8.
4. לאחר מספר ימים התקשרו והודיעו שהם מזיזים את הביקור להיום, 5/9, בין 13:00 ל- 17:00.
5. מסרתי את הטלפונים בבית ובנייד וסיכמתי שיתנו לי התראה של חצי שעה לפני שהטכנאי מגיע.
6. היום בבוקר הטכנאי התקשר לשאול באיזו שכונה אנו גרים, וסיכמנו שוב שיתן לי התראה של חצי שעה.
7. לתדהמתי, התקשרו אלי כעת והודיעו לי שהטכנאי הגיע הביתה, לא מצא איש ולכן הלך לדרכו.
8. שאלתי מדוע הוא לא התקשר אלי ? ענו לי שהוא התקשר הביתה והמטפלת ענתה לו שהיא נמצאת. בבירור שלי עם המטפלת הסתבר לי שהיא אמרה לו שהיא צריכה לצאת והיא תחזור ברבע לשתיים. היא היתה בבית ברבע לשתיים אך הוא לא הגיע.
9. שוב שאלתי מדוע הוא לא התקשר אלי, הרי כך סוכם ? הגברת מהשירות אמרה שכנראה הוא התקשר אך הייתי תפוס. תוך כדי דיבור היא שינתה את גירסתה שהוא אכן התקשר אלי אך הייתי תפוס. התרשמתי שתפיסת המציאות שלה גמישה למדי והיא משנה אותה לפי צרכיה.
10. לשאלתי מתי נוכל לקבל סוף סוף את השירות, ענתה שרק ביום ג' הבא, כלומר בעוד עשרה ימים.
11. אין צורך לומר שטון הדיבור ודרך ההתבטאות של נציגת השירות היה מזלזל, אטום ובוטה.
12. לסיכום, השירות שלכם – באמצעות ברימג' – הוא מתחת לכל ביקורת: זמן המתנה ארוך למענה הטלפוני הראשוני, זמן המתנה ארוך לביקור הטכנאי, ביטול, התנהגות מחפירה של טכנאי שלא עומד בסיכומים, לא מרים טלפון כאשר נתקל בקושי, פקידת שירות שמשקרת במצח נחושה, ושוב המתנה של עשרה ימים לשירות.
13. בתור מי שהשקיע סכום עתק של 60,000 במזגן שלכם, שבעיצומו של גל החום הנוכחי הפסיק לקרר, אני דורש לקבל בהקדם את השירות המגיע לי מבלי ליפול טרף למערכת אטומה, שרירותית וחסרת כל מודעות שירותית.
מבקש לקבל שירות מיידי לאחר עיכובים חוזרים ונשנים פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה