פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לקויה בתיקון מקרר BEKO באחריות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 19.8.10 התקלל מקרר BEKO באחריות מלאה, תואם טכנאי ליום המחר (שישי) - הגיע ב 12:45 ולא פתר הבעיה (לדבריו יש להחליף מדחס והוא הבטיח שיזמין מהחברה)-השאיר אותנו (אני בהריון מתקדם חודש שמיני וילדה כבת 3) ללא מקרר עד ליום ראשון לפחות. בשיחה מול השירות ב 22.8.10 עדיין אין להם את החלק הבעייתי (מדחס) וטכנאי מתואם רק ליום המחרת (יום שני). כאשר מדובר בימים החמים ביותר בשנה והחברה אפילו לא מציעה מקרר (או מיני בר) חלופי. ביום שני מגיע הטכנאי ומחליף חלק קטן במקרר (המדחס לא הוחלף !), לדבריו זה יפתור את הבעיה, המקרר אכן עובד אבל כעבור כמה שעות מפסיק שוב לעבוד ושוב כל המצרכים מתקלקלים (חום אוגוסט !!!). רק ביום ג' 24.8 לאחר 4 שיחות טלפון אל שירות הלקוחות, המתנה של דקות כל פעם, השארת הודעה במוקד ניתוב השיחות - חוזר אליי טכנאי אשר מגיע בשעות צהריים מאוחרות ומחליף שוב חלק במקרר (לא המדחס !!!) ומבקש לחכות עד יום המחרת ולודא שהמקרר עובד. מאז המקרר עובד תקין אבל הטעם הרע מהשירות נשאר וכן שבוע בימים החמים ביותר בשנה - שהיינו בלי מקרר כלל !!!
בזבוז זמן, נזק כספי סוג הנזק :
פיצוי בגין מצרכים רבים שהתקלקלו ובגין עוגמת הנפש פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
התלונה נסגרה לשביעות רצון הלקוחה. תגובה:
התלונה נסגרה לשביעות רצון הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה