|
|
|
|
|
|
מכשיר למים מדגם בלו |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הבעיה היא שלא מדובר בבעיה אחת. ברשותי מכשיר שעד היום אינני מבינה איך הצליחו לשכנע אותי לרכוש אותו. אחת הקניות הגרועות של חיי. המכשיר ברשותי אולי שנה וכמעט בכל חודש ביקרו אצלי מחברת דיגיטל סרויס. באחת מהקריאות המכשיר פשוט שבק והתברר שגוף החימום נשרף כך קבעו בדיגיטל סרויס. מכיוון שהיה זה סוף שבוע התעקשתי שישלחו טכנאי להחליף את גוף החימום ושאני עם תינוק שאוכל כל שעות בקבוק ואין ברשותי קומקום חשמלי. עשו מאמצים ושלחו טכנאי ביום שישי אבל... הטכנאי הגיע בלי גוף חימום שהוא מהות הבעיה, כמעט שהתפוצצתי מעצבים אבל זה בכלל לא עזר והיה סוף שבוע נורא הרגשתי שחזרתי לימי הביניים. בפעם נוספת המכשיר פתאום התחיל לטפטף בכמויות שגלשו מתוכן המיכל בצורה כזו שהייתי חייבת לנתק את המכשיר ולסגור את נקודת המים ושוב יומיים ללא מים חמים וקרים לשתייה. כל איזור פיית המים, המקום ממנו יוצאים המים נראה זוועה, מגעיל מלא קורוזיה והטכנאי אומר לי לנקות בחומץ?? גם חומצה לא תוריד את זה. הדבר הכי מעצבן שכשאני רוצה מים רותחים אני צריכה לרוקן 4-5 כוסות מים (במצב של היום ובכלל זה לא לעניין) בכדי שהמכשיר יואיל בטובו להיכנס למצב הרתחה. בקיצור מכשיר מזעזע, לא מוכנים להחליף ולא מוכנים לבטל את העיסקה שכבר מתחילתה צלעה. בושה לחברה שאמורה לכבד את עצמה!!! אני מחכה כבר חצי שנה לדו"ח תקלות שהבטיחו שישלחו לי!!!
|
עלבון, כספי ו |
סוג הנזק : |
ברצוני לבטל את העיסקה ואני מוכנה אפילו לוותר על התשלומים ששילמתי עד היום ובלבד שיחזירו לי את ההתחייבות הנותרת וייקחו את המכשיר הארור הזה!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|