פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר LG נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו מקרר סיד בי סייד לפני כשנתיים
נתקלנו בבעייה בתקופת האחריות של גומיות שנקרעו בחלקו העליון של המקרר. לאחר ויכוחים רבים ועזרה של החנות שקם אלקטריק בעפולה, בוצע תיקון ללא חיוב.
היום אנחנו נתקלים שוב באותה הבעייה, קריעה בחלקו העליון של המקרר, בין שתי הדלתות, סביר להניח שקיים פגם ביצור, כי אותה בעייה חוזרת על עצמה כעבור כשנה, פנינו לחנות ולשרות ונענו בכך שאין אחריות. אנחנו רוצים בדיקה יסודית מדוע הבעייה חוזרת על עצמה, במקרר ששלמנו ממיטב כספנו, בעוד LG מציגה בפרסומות שכל ילד יודע שזהו המקרר הטוב ביותר. אם הוא כל כך טוב, מדוע המוצר אינו מוכיח את עצמו ולצערי השרות אף הוא לקוי.
עלבון, זלזול סוג הנזק :
לבדוק לעומק מה הבעייה במקרר, ללא חיוב וטיפול בפגם באופן מיידי. פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה