פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וחיוב למרות אחריות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי שואב של חברת "הובר",לאחר 8 פעמים של שימוש בשואב רק על ספות בבית,השמיעה קולות חשמל והפסיק לעבוד.פניתי לדיגיטל סרוויס ולאחר שירות גרוע, חיוב של כסף בטעות,חוצפה של הפקידה וקישקושי בירוקרטיה שקצרה זמני מלתאר פה קיבלתי טלפון מנציגת שירות חסרת סבלנות שהסבירה לי שהמסננן היה סתום ואני הרסתי את השואב ושאני צריך לשלם 205 ש"ח על תיקון למרות אחריות.
הסברתי לה שרוקנתי את האבק לאחר כל שימוש ושזה פשוט לא סביר ששואב אבק יתקלקל מהר מאבק, בנוסף לא סביר שאשטוף את המסנן לאחר כל פעם שאני שואב ספה!
החלק המדהים זה שאני אשם בלי שאני יכול להוכיח אחרת ושאני צריך לשלם!
אמרתי לפקיד הקבלה שאני לא מוכן לשלם על שואב באחריות ושהשימוש שעשיתי בשואב הוא שמוש נכון! לפני כן היה לי שואב מחברה עלומת שם שעבד נהדר שנים, אני לא מקבל את הסיבה של דיגיטל סרוויס ואני מזהיר את האנשים פה, לא לרכוש שואבי אבק מהם, כי הם פשוט מצאו שיטה לחייב את האנשים למרות האחריות!!
בנוסף לפניתי אני כתבתי מיכתבים ל"משביר לצרכן" ממנו רכשתי את השואב, לחברת ברימאג שתדע מי נותן שירות ואיך, ואף אני שוקל לפנות לתביעות קטנות לקבלה של השואב בחזרה אלי מתוקן ללא חיוב!
כספי סוג הנזק :
לא לחייב פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה