פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע ואי יכולת לתפוס את השירות טלפונית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ל 17/10/2010 תואם לי טכנאי מול מוקד השירות שבוע לפני לתיקון כיריים בין 8:00 ל 13:00.
יום לפני מתקשרים אלי להודיע לי כי הטכנאי לא יגיע וידחו לי את השירות. שיניתי את תוכניותי על מנת שהטכנאי יוכל להגיע ב20/10/2010 אחרי המועד המקורי (הכי מוקדם שהיה לשירות). חיכיתי (היום) בבית עד שקיבלתי שיחה מהטכנאי ב 12:30 כי הוא יגיע בסביבות 14:00 (זאת אחרי שהמתנתי לו מ 8:00 בבוקר והיו לי תוכניות החל מ 13:30). הסברתי לו כי אני לא אהיה בבית יותר מאוחר והוא הפנה אותי לשירות. ניסיתי לתפוס את השירות 10 פעמים כאשר 7 מהם נותקתי אחרי המתנה ממוצעת של 8 דקות בכל פעם! בסוף התייאשתי כמובן ושיניתי שוב את תוכניותי רק כדי לגלות שגם ב 14:00 הטכנאי לא יגיע אלא יאחר אף יותר ויודיע לי לפני שיגיע (אני עדיין מחכה)! במוקד השירות שכבר תפסתי אותם לא נתנו לי מענה או פתרון מלבד "אין לי מה לומר לך".

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה