פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומתשמך+סחיטה כספית!! נושא התלונה:
מזור נאוה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏16 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
המרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי מקרר מדגם"בקו"9710 שנרכש ב21/7/06 כמה חודשים אח'כ נשברה הידית ש המקרר,וכך במשך שבע עים במהלך השנים,
הכל פעם נאלצתי ללהכנס לעימותים אתכם בשל חוסר רצונכם לקחת אחריות על מוצר שנקנה פגום!וכל פעם ניסינם לחייב אותי לשלם על הידית...על הטכנאי...בעזרתן האדיבה של סוני ומירלה,שסוף סוף התערבו,הובטח לי בפעם האחרונה, ע'י אישית כי הן שולחות מומחה למקררים, ללא תשלום כמובן,לא של הידית ולא של השירות,כששאלתי את הטכנאי מה כישוריו,אמר שהוא עובד רגיל שנשלח להחליף ידית,ולא שום מומחה,
הידית שוב שבורה מזה כמה חודשים,
אני רודפת אחריהם שבועות,שולחת פקסים,מתקשרת מדי יום ומשאירה הודעות למשהי בשם אילנית,
והם מתעקשים להתנות את השירות בתשלום עם "הנחה"לידית,ושאשלפ עם שירות,אני דורשת התייחסות והבטחה כי הידית לא תשבר שוב!!פניתי ללשכה לסיוע משפטי בהנרייטה סולד,שלחתי לדיגיטל העתקים בפקס,אף אחד לא אישר שקבלו,הביוקרטיה איטית,ואני ללא ידית,לא מצליחים לפתוח את המקרר!!
עליי לציין כי יידעתי את ההנהלה כי אני אשה שחולה אונקולוגית,שלחתי מסמכים שמאשריםזאת,אולי כך למישהו יתרכך הלב,ואני אשמור את האנרגיה לריפוי,
תודה-נאוה מזור
כספי סוג הנזק :
התייחסות מיידית,ופיצוי פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
הידיות הוחלפו פעם נוספת ללא תשלום לשביעות רצון הלקוחה.
לשירותכם בכל עת!
בכבוד רב,
שמוליק
תגובה:
הידיות הוחלפו פעם נוספת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה