פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה חדשה הגיע פגומה עם מכה בחלק עליון, עושה רעשים של אליקופטר... נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
brimag סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני חודש קניתי מכונת כביסה LG המכונה הגיע בתוך ארגז, כעבור כמה ימים הגיע הטכנאי של החברה, ולפני שהטציא את המכונה החל במכיה אגרסיבית של דברים שאני חייבת לקנות כמו עגלה, מגן מפני אבנית, ומפסיק חשמלי... טוב, עוד לא ראיתי את המכונה, הוא החל להשיל את הארגז מעליה, ואני רואה שיש לה פגם במכסה העליון, אמרתי לו היא קיבלה מכה. והוא:"עזבי זה שטויות, רק מכה זה לא מפריע".. אני רוצה שתחליף לי אותה, "בשביל מה? אפשר להחליף לך את הכסה זה שטויות, באמת.. מבטיח לך כמה ימים יחליפו לך"... אז עברו ימים לילות התקשרתי שוב ושוב, ולהגיע אליהם טלפונית זה מינימום המתנה של חצי שעה... כן, יגיע אנחנו צריכים להזמין.. וכו'.. והרעש, כמו אליקופטר בהמראה... והם כלום... עד היום דום שתיקה, "מחכים שהחלק יגיע"! אז חברים זה סיוט שאני באמת לא מאחלת לאף אחד!
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף מכונה בהקדם האפשרי. פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
מכסה המכונה הוחלף בחדש לשביעות רצון הלקוחה.
המכונה נבדקה על ידי מנהל האיזור, לא נמצאו רעשים חריגים.
תגובה:
החלפת מכסה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה