|
|
|
|
|
|
החזר כספי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קניתי מיני בר. קיבלתי מכשיר לא תקין ולקח כמעט 3 שבועות להחליף לי אותו.
לפני שבועיים החלטתי לבטל את העסקה שכן המים בטעם נורא ולא אהבתי. כמובן שהודיעו לי שה "קנס הוא 990 שקל. אשר הסכמתי לשלם רק שיקחו את המכשיר.
את המכשיר באו לקחת מהר מאוד. את העסקה - עכדיין לא ביטלו!!!!.
וכמובן שצריך לחכות בטלפון שעה ויותר עד שמישהו בכלל עונה....
|
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמוליק קובלסקי, מנהל ש |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
העסקה בוטלה עוד טרם הגעת התלונה
לשירותכם בכל עת!
שמוליק |
תגובה: |
ביטול עסקה |
פתרון: |
|
|
|