פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול שערוריתי במיקרוגל באחריות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרוגל ב11/10 כעהור כחודש המיקרו התקלקל פניתי לשירות כל ירושלים
וכעבור כשבועיים המיקרו חזר מתיקון אך הוא לא היה תקין ומכאן מתחיל הסיוט פניתי לברימאג ובקשתי שיבאו לקחת את המכשיר אבל הם טענו שהם לא מכירים את המכשיר וגם לא את הדיגיטל סרווס ולא את מס התיקון בקשתי מהם לפנות אל שירות כל אבל מישום מה הם לא רצו
שלחתי את החשבונית ועדיין המכשיר לא היה מוכר
בלית ברירה היגעתי שוב לנקודת השירות (מרחק של כ40 ק"מ)
כעבור כשבוע וחצי אני התקשרתי!!!! ואמרו לי שהמיקרו מוכן
המיקרו עבד מס ימים ו... שוב התקלקל
ושוב אותו סיפור בברימאג לא מכירים את המיקרו ולא את הסרווים ואפילו את מספר הטלפון שהישארתי לא היכירו
הועברתי מפקיד לפקיד ובקשתי שיחליפו לי את המיקרו
לבסוף ב1/2/11התקשר אליי אדם בשם חיים מהמעבדה וכמובן גם הוא לא היכיר כנ"ל אבל היה נראה שהוא רוצה לפתור את הבעיה לאחר מס ימים שבירר את הדברים אמר שיבואו כנראה ביום ראשון לקחת או להחליף את המיקרו ומאז לא שמעתי ממנו ניסיתי להיתקשר מספר פעמים ואמרו שאי אפשר להעביר איליו שיחה (כנראה מפאת מעמדי הנחות)וישאירו לו הודעה הוא יתקשר אלי מה עושים??????????????????
עגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המיקרוגל (רוצוי פיצוי כלשהו) פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
הוצע ללקוח לאסוף את המכשיר מביתו ולהחזירו לאחר התיקון.
הצעה זו ניתנה על מנת למנוע מהלקוח לשנע המכשיר פעם נוספת אל מעבדת השירות.
הצעה זו בעינה עומדת לבחירתו של הלקוח.
לשירותכם בכל עת!
תגובה:
איסוף המכשיר מבית הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה