|
|
|
|
|
|
אי מתן שרות למרות ששולם ביטוח |
נושא התלונה: |
עידה יחזקאל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 21 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מכונת כביסה LG 80160 ב 24/4/06 וקבלתי אחריות עד ל 25/4/07 + שנתיים!
באפריל 2009 וכן ב 2010 שלמתי את הביטוח ולא שמתי לב שכתבו שהביטוח הנו מי ה - 12/4 ועד ל - 12/4
השנה החלטתי לא לחדש את הביטוח. היום 21/4/2011 בשעה 10:30 בערך, התקשרתי להזמין שרות (מכיוון ששילמתי ביטוח שנתיים אז לפי חשבוני מגיע לי שרות עד ל - 25/4/11) ונאמר לי על ידי נציגת השרות מירה שאין לי אחריות! בקשתי ממנה לדבר עם המנהלת והיא אמרה שהיא תחזרי אלי!
|
כספי |
סוג הנזק : |
שטכנאי יגיע בהקדם לתקן את המכונת כביסה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמוליק קובלסקי, מנהל ש |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
הוצע ללקוחה שירות לתיקון המוצר ללא תשלום במסגרת הביטוח.
לשירותכם בכל עת!
בכבוד רב,
שמוליק |
תגובה: |
הצעה לשירות במסגרת הביטוח |
פתרון: |
|
|
|