פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות למרות ששולם ביטוח נושא התלונה:
עידה יחזקאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מכונת כביסה LG 80160 ב 24/4/06 וקבלתי אחריות עד ל 25/4/07 + שנתיים!
באפריל 2009 וכן ב 2010 שלמתי את הביטוח ולא שמתי לב שכתבו שהביטוח הנו מי ה - 12/4 ועד ל - 12/4
השנה החלטתי לא לחדש את הביטוח. היום 21/4/2011 בשעה 10:30 בערך, התקשרתי להזמין שרות (מכיוון ששילמתי ביטוח שנתיים אז לפי חשבוני מגיע לי שרות עד ל - 25/4/11) ונאמר לי על ידי נציגת השרות מירה שאין לי אחריות! בקשתי ממנה לדבר עם המנהלת והיא אמרה שהיא תחזרי אלי!
כספי סוג הנזק :
שטכנאי יגיע בהקדם לתקן את המכונת כביסה פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
הוצע ללקוחה שירות לתיקון המוצר ללא תשלום במסגרת הביטוח.
לשירותכם בכל עת!
בכבוד רב,
שמוליק
תגובה:
הצעה לשירות במסגרת הביטוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה