פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור בשעות הגעת טכנאי-ובסוף לא הגיע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טכנאי למקרר LG שברשותי. קבעו לי שבוע אחרי (מתגוררת ברמת הגולן הטכנאים מגיעים פעם בשבוע -לדבריהם) ליום הזיכרון בין 13:00ל- 17:00 ).
התקשרתי למחרת לברר אם למרות יום הזיכרון עדיין יגיע הטכנאי. השיבו בחיוב רק תיקנו שהוא יגיע בשעות הבוקר (09:00 -13:00 ) .
ביום הביקור למרות שקיבלתי הודעת סמס שהטכנאי יגיע, קיבלתי שיחת טלפון המבטלת את הגעתו שת הטכנאי- "כי הם לא עולים לגולן"לדבריהם .
קבעו לי ליום חמישי באותו שבוע בשעות הבוקר , כלומר עד 13:00.
בבוקר התקשרתי לוודא ואמרו לי שהכל בסדר ויגיע הטכנאי כפי שנקבע.
אחרי שעה התקשרו לשאול אם אפשר לדחות את השעות ל13:00 עד 17:00
השבתי בשלילה כי אני עובדת החל מ- 14:00 ולא אהיה בבית.
בשעה 12:30 - חצי שעה לפני תום הזמן הודיעו לי כי הטכנאי יגיע בסביבות 15:00
15:30. עניתי כי לא אהיה בבית ואין מצב. תשובתם: אין מה לעשות ככה זה.
עד 14:00 הטכנאי לא הגיע ואני הלכתי לעבודה.
בשעה 14:30 השאירו הודעה על המשיבון שלי שעוד חצי שעה הטכנאי יגיע.... ואיני עונה...
אין באפשרותי לענות כשאני עובדת (אני מרצה במכללה).
האם אין חוק המגביל את זמן הממתינים להופעתו של טכנאי? האם הם יכולים לרתק את הלקוח לביתו עד שייגיע הטכנאי ללא סוף?
איך ניתן לוודא שלא יקרה שוב ? איני יכולה לשבת בבית ולהמתין.אני גרה רחוק וכל יציאה מהבית לא בהכרח מאפשרת לשוב "תוך חצי שעה מרגע הודעת הטכנאי שהוא "בדרך".
נא חוות דעתכם.

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
התנצלנו בפני הלקוחה בגין איחור הטכנאי.
הנושא טופל לשביעות רצונה המלאה.
לשירותכם בכל עת!
בברכה,
שמוליק
תגובה:
טופל מול הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה