פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכונת כביסה נושא התלונה:
קרסו שירז שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏22 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי לדיגיטל סרוויס לתיקון מכונת כביסה שהתקלקלה במסגרת אחריות המוצר, לאחר שהמתנתי לתיקון המכונה , החזירו את המכונה ולהפתעתי שוב היא לא עובדת , כמובן מיותר לציין שאת עלות התיקון כבר שילמתי.
כאשר יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של דיגיטל סרוויס, קבלתי שירות מתנשא ולא אדיב וכשבקשתי לשוחח עם מנהל על מנת לנסות ובקש בצורה חריגה שיגיעו אלי מוקדם בבוקר כדי לא ל היעדר שוב מהעבודה נענתי בשלילה ותשובת הנציגה היא שאי אפשר לדבר עם מנהל וכך שוב אני צריכה לאר לעבודה
לא מקובל שלא ניתו לשוחח עם מנהל כאשר הלקוח מעוניין!!!!
ראשית את האפשרות לשוחח עם מנהל, שנית להתגמש מבחינת שעות הטכנאי כתוצאה מכך שלא תיקנו את המכונה. פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
התלונה טופלה לשביעות רצון הלקוחה.
לשירותכם בכל עת!
בברכה,
שמוליק
תגובה:
תיקון המכונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה