|
|
|
|
|
|
תיקון מכונת כביסה |
נושא התלונה: |
קרסו שירז |
שם/כינוי: |
יום ראשון 22 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
צפון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
פניתי לדיגיטל סרוויס לתיקון מכונת כביסה שהתקלקלה במסגרת אחריות המוצר, לאחר שהמתנתי לתיקון המכונה , החזירו את המכונה ולהפתעתי שוב היא לא עובדת , כמובן מיותר לציין שאת עלות התיקון כבר שילמתי.
כאשר יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של דיגיטל סרוויס, קבלתי שירות מתנשא ולא אדיב וכשבקשתי לשוחח עם מנהל על מנת לנסות ובקש בצורה חריגה שיגיעו אלי מוקדם בבוקר כדי לא ל היעדר שוב מהעבודה נענתי בשלילה ותשובת הנציגה היא שאי אפשר לדבר עם מנהל וכך שוב אני צריכה לאר לעבודה
לא מקובל שלא ניתו לשוחח עם מנהל כאשר הלקוח מעוניין!!!!
|
ראשית את האפשרות לשוחח עם מנהל, שנית להתגמש מבחינת שעות הטכנאי כתוצאה מכך שלא תיקנו את המכונה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמוליק קובלסקי, מנהל ש |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
התלונה טופלה לשביעות רצון הלקוחה.
לשירותכם בכל עת!
בברכה,
שמוליק |
תגובה: |
תיקון המכונה |
פתרון: |
|
|
|