פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ללא פיתרון לבעיה התנערות מאחריות ומתן פיתרון מלא, ביטול שרות שעליו שולם מראש לפני תום התקופה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
באפריל 2008 רכשתי מקרר של חברת LG מהיום הראשון שרכשתי את המקרר היו לו תקלות הזמנתי טכנאי של חברת "דיגיטל סרוויס" שהם נותני השרות המורשים מטעם היבואן "ברימג" לאחר מספר פעמים שהגיעו אלי טכנאים ולא הצליחו לפתור את התקלה הוחלט בחברה להחליף לי את המקרר, המקרר הוחלף ביולי 2008 במעמד אותה החלפה הטכנאי שפתח את המקרר צרף אותי לביטוח למקרר למשך שנתיים בנוסף לשנת אחריות היצרן סה"כ 3 שנים (יולי 2007 עד יולי 2011) בתשלום מראש , למרות שהחליפו את המקרר לא פסקו התקלות ולעיתים תכופות נאלצתי להזמין טכנאי למרות שהתקלות שלשמם הזמנתי טכנאי היו אותן תקלות כל הזמן החברה התעקשה שהדגם שרכשתי תקין. פניתי ליבואן בבקשה לברר אם ניתן להחליף דגם? מהיבואן נאמר לי שרק ברגע שיקבלו דוח מחברת דיגיטל סרוויס שאכן המקרר לא תקין רק אז יחליפו לי את המקרר, הדבר לא קרה מאחר ובכל פעם הגיע טכנאי "טיפל" בתקלה וטען שנפתרה ואז שוב לאחר מספר שבועות חזרו הרעשים מהמקרר והמערכת קירור עובדת ללא הפסקה קרח בתא המזון וכ"ו. הטכנאי אינם מקצועיים ולא מכירים את המקרר (זאת אינה הפעם הראשונה שהטכנאי של חברת דיגיטל סרוויס מטפלים במוצרי חשמל בביתי במקרה הקודם הם אף פוצצו את מערכת הקירור של מקרר אחר שברשותי) , הטכנאים באים מפרקים את המקרר לא יודעים לתקן ואז מבקשים לשלוח מומחה, מספר פעמים הטכנאים פשוט לא נגעו במקרר בטענה שלא יודעים לטפל במקרר מהדגם הזה . למרות שהטכנאים לא מצליחים לפתור את הבעיה הם אינם מוכנים לאשר החלפת דגם. בנוסף קרו מקרים שבהם תואם איתי הגעת טכנאי ולא הגיע או איחר למרות שיש תווך של 4 שעות וללא הודעה מראש.
צריכת חשמל מוגברת , כמויות של מזון שנזרק לפח ושעות עבודה שהחמצתי בהמתנה לתכנאים סוג הנזק :
החלפת דגם המקרר ופיצוי כספי פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלוםרב,
המקרר נבדק במהלך מספר ימים באמצעות רשם טמפרטורה אלקטרוני הדוגם את הטמפרטורה והלחות במקרר בכל דקה.
לאחר ניתוח התוצאות, הלקוחה עודכנה כי המקרר תקין ופועל על פי מאפייני היצרן.
לשירותכם בכל עת!
בברכה,
שמוליק
תגובה:
המקרר תקין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה