פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות ושירות זוועתיים למיני בר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
הננו רכשנו את המיני בר מחברת ברימאג (לשעבר דיגיטל סרוויס )
באוקטובר 2009 קנינו את המיני בר מחברת דיגיטל סרוויס /ברימאג .
4 חודשים לאחר קניית המוצר החל הסיוט.
במשך השנה המכשיר תוקן מעל 10 פעמים (הפסקנו לספור אחרי הפעם ה....)
ישנם כמה בעיות שחזרו פעמים רבות בקשר לתפקוד המכשיר כמו נזילות וקצרי חשמל רבים .
במהלך התיקונים המכשיר עבר כמה בדיקות מעבדה,החלפת גוף החימום ואפילו החליפו את המכשיר אך כול זאת לא עזר.
אחרי כול תיקון המכשיר "מחזיק מעמד " למשך חודש -חודשיים .
במרכזי השירות מבטיחים שישלחו הפעם "טכנאי מוסמך ובכיר " אך לאחר שהתקלה חוזרת מתגלה ש"הטכנאי אינו היה טכנאי בכיר" אך מבטיחים שוב שישלחו את הטכנאי המוסמך .
ביום שישי הזה שלחו לביתי טכנאי חוצפן ו"מקצועי " אשר לחץ על הכפתור המים הקרים,ראה שהמים זולגים ואמר שאין בעיה למרות זאת המים היו פושרים.
כאשר התעוררה בעיה נזילה מפית המכשיר הטכנאי פתח את המכסה נתן מכה במכשיר וטען שאין בעיה עכשיו .
זאת השיטה שלהם לתקן את המוצרים ??
היום התקשרתי לחברה וביקשתי לדבר עם המנ"כל והעבירו את הבקשה לטיפול .
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה והחזר כספי על השנה וחצי שנשאר עד לסיום העסקה פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה