פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר BEKO שהתקלקל זו הפעם החמישית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר בקו בנובמבר 2009 , לאחר חודש הפסיק המקרר לקרר והתריע על תקלה
נשלח טכנאי שביצע משהו והתקלה תוקנה , לאחר כחודש שוב הפסיק לעבוד באותו יום שיצאנו לנופש, מיותר לציין שזרקנו את כל תכולת המקרר כי לא יכלנו לבטל את הנופש בגלל המקרר, לאחר חזרתנו מהנופש הגיע הטכנאי והחליף לוח פיקוד, המקרר חזר לעבוד , מספר חודשים לאחר מכן , ב 4 לאוקטובר 2010 שוב המקרר הפסיק לעבוד, הגיע טכנאי שטען שחסר גז מילא את הגז והמקרר חזר לעבוד , גם במקרה זה נאלצנו לזרוק את כל התכולה כי הביקור לא בוצע בתוך 24 שעות מהקריאה, עברו שוב מספר חודשים ובתאריך 19.6.2011 שוב הפסיק לעבוד , טילפנו לשרות שטענו שטכנאי יגיע רק בבוקר של ה 21.6.2011 , שוב נאלצנו לרוקן את המקרר אך הפעם קנינו שקיות קרח במשך 4 פעמים ביום מתחנת הדלק, הגיעו 2 טכנאים שהחליפו את צינוריות הגז ומילאו גז , המקרר חזר לעבוד . והיום יום לאחר התיקון שוב המקרר מתריע על תקלה, סובבתי את המקרר לבדוק מאחורה וחשכו עיניי , הכבל של החשמל שיוצא מהמקרר שחור שרוף בחלקו אכול, והוא נמצא צמוד לצינורית הגז. אני מצפה בשיחתי מחר עם המוקד להחלפת המקרר בחדש.
כספי סוג הנזק :
החלפת המקרר בחדש בלבד! פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
הכבל נפגע בעת עבודת הטכנאי לתיקון המקרר והוחלף בחדש.
ללקוח הוענקה אחריות מלאה בת 3 חודשים.
לשירותכם בכל עת!
בברכה,
שמוליק
תגובה:
החלפת כבל ומתן אחריות נוספת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה