פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה בקו 5 ק"ג נושא התלונה:
ליבנה רועי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף 2010 רכשתי מכונת כביסה בקו במחסני חשמל בצומת קריית אתא.
כבר בחודשיים הראשונים התחילו תקלות רבות של אי סחיטת הכביסה כמו שצריך והבגדים יצאו מלאי מים. היו אצלי 4-5 טכנאים ואף אחד לא עזר או פתר את הבעייה, כמובן שלהחליף את המכונה לא ניתן... עשרות פניות וטלפונים לא עזרו, נואשתי וויתרתי. לפני 10 ימים התחילה המכונה להוציא מים דבר שגרם לי ל2 הצפות בבית, התקשרתי להזמין טכנאי אשר הגיע לאחר יומיים, הסתבר שיש נזילה במכלול וצריך להחליפו, הוזמן טכנאי להיום 11-7-2011 וכאשר הוא כבר הגיע הסתבר כרגיל שזו לא התקלה היחידה וגם הגומי של התוף קרוע לגמרי... עלות תיקון 240 שקל, והאם באמת אחרי כל מה שעברתי אני צריך לשלם על החלק...??? אני נואש לגמרי מהחברה הזו וגם במחסני חשמל לא עוזרים במיוחד. מחר אמורים להביא אלי את הגומי ולהרכיב את המכונה.
אני ממש לא מעוניין יותר במכונה הזו ומעוניין להחליפה בחדשה, גם במקרה של הוספת כסף.

אשמח לעזרתכם,
תודה.
כספי, בזבוז ימי עבודה. סוג הנזק :
החלפת המכונה לחדשה או זיכוי כספי. פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי מנהל שי שם ותפקיד:
שלום רב,
לפנים משורת הדין, הלקוח לא חוייב תמורת החלפת שרוול הגומי
לשירותכם בכל עת!
בברכה,
שמוליק
תגובה:
החלק הוחלף ללא תשלום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה