פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר beko שהתקלקל בפעם השישית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מר קובלסקי היקר, כמה שרציתי להגיב על מכתבך שהגיע בעקבות מה שנקרא ״תיקון המקרר״ , אבל לתומי חשבתי שהנה הפעם הם אולי עלו על הבעיה .
לצערי הפריזר פסק מלעבוד שוב בערב שבת בדיוק מתי שלא ניתן גם להתקשר למרכז השירות ומעט לפני תום 3 חודשי האחריות שהקצתם לענין וכנראה האקמול שנתתם למקרר הפסיק לעבוד לפני הזמן המתוכנן
מר קובלסקי, אני מאמין שאתה בחור ישר אשר לא מזלזל באינטיליגנציה של לקוחותיו ומבין שמקרר שמפסיק לעבוד 6 פעמים בטווח של שנה וחצי , הוא מקרר שיצא את המפעל ״חולה״ והאפשרות היחידה לתקנו היא להחליפו בחדש!
אני מבקש להחליף את המקרר בחדש בלבד ולא , אקנה מקרר חדש מתוצרת אחרת כמובן ואפנה לערכאות משפטיות על עוגמת הנפש בזבוז ימי עבודה וכמובן זריקת כסף על מקרר לא תקין ועל עורך דין. במקביל , מאחר והנני מנהל הפיתוח בחברה אשר עוסקת בפרסום באינטרנט, אדאג לעדכן את הפורומים והבלוגים הרלוונטים במה שעובר עלינו
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפעם הבקשה היא חד משמעית , החלפת המקרר בחדש פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
מאחר והלקוח סירב לביצוע תיקון המוצר במעבדת החברה, הועבר להמשך טיפול היבואן אשר שידרג את המקרר תמורת תוספת כספית.
לשירותכם בכל עת!
בברכת חג שמח ושנה טובה
שמוליק
תגובה:
שידרוג פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה