|
|
|
|
|
|
מקרר beko שהתקלקל בפעם השישית |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מר קובלסקי היקר, כמה שרציתי להגיב על מכתבך שהגיע בעקבות מה שנקרא ״תיקון המקרר״ , אבל לתומי חשבתי שהנה הפעם הם אולי עלו על הבעיה .
לצערי הפריזר פסק מלעבוד שוב בערב שבת בדיוק מתי שלא ניתן גם להתקשר למרכז השירות ומעט לפני תום 3 חודשי האחריות שהקצתם לענין וכנראה האקמול שנתתם למקרר הפסיק לעבוד לפני הזמן המתוכנן
מר קובלסקי, אני מאמין שאתה בחור ישר אשר לא מזלזל באינטיליגנציה של לקוחותיו ומבין שמקרר שמפסיק לעבוד 6 פעמים בטווח של שנה וחצי , הוא מקרר שיצא את המפעל ״חולה״ והאפשרות היחידה לתקנו היא להחליפו בחדש!
אני מבקש להחליף את המקרר בחדש בלבד ולא , אקנה מקרר חדש מתוצרת אחרת כמובן ואפנה לערכאות משפטיות על עוגמת הנפש בזבוז ימי עבודה וכמובן זריקת כסף על מקרר לא תקין ועל עורך דין. במקביל , מאחר והנני מנהל הפיתוח בחברה אשר עוסקת בפרסום באינטרנט, אדאג לעדכן את הפורומים והבלוגים הרלוונטים במה שעובר עלינו
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הפעם הבקשה היא חד משמעית , החלפת המקרר בחדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמוליק קובלסקי, מנהל ש |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
מאחר והלקוח סירב לביצוע תיקון המוצר במעבדת החברה, הועבר להמשך טיפול היבואן אשר שידרג את המקרר תמורת תוספת כספית.
לשירותכם בכל עת!
בברכת חג שמח ושנה טובה
שמוליק |
תגובה: |
שידרוג |
פתרון: |
|
|
|