פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת חבילת vip נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
מוקד ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.3.11 רכשתי מיקסר k-mix מחברת ליאור, סניף בית שמש. המכשיר נמכר יחד עם חבילת vip שצריכה להתקבל מחברת ברימאג. לצערי, אחרי מספר חודשים שחברת ליאור לא טיפלה בבקשתי, פניתי ישירות לחברת ברימאג (3.8.11) ונציגה בשם מיכל קיבלה את החשבונית בפקס ואמרה שהנושא יטפול במיידית. במשך חודש היו תגובות שהמוצר שבחרתי מתנה אינו במלאי עד שב1.9.11 נציגה בשם סהר לקחה ממני כרטיס אשראי וגבתה 49 ש"ח למשלוח המתנה כולה.... אני ממתינה מאז ואין אף אחד שעונה לי מה קורה עם החבילה.... היום דיברתי עם נציג בשם מיכאל שטען כי הטיפול בנושאים אלו הועבר למחלקה אחרת ועלי להתקשר שוב, מחר... התחושה היא שאחרי שקנית את המוצר, לאף אחד לא באמת משנה אם תקבל גם את ההטבה שהובטחה לך, מה עוד שחייבו אותי בעבורה, דבר שלא נאמר לי במעמד הרכישה.... חשבתי לתומי, שאם אשלם, אצליח סוף כל סוף לקבל את החבילה והתברר שגם לא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת החבילה במיידי ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה תגובה:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה