|
|
|
|
|
|
שרות על הפנים |
נושא התלונה: |
יום שני 02 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי מכונת כביסה של LG שנותני השירות הם דיגיטל סרוויס ומה שקיבלתי זאת חברה שהשירות שלה היא על הפנים,יחס מחפיר הגעת טכנאי לא פחות מ- 10 ימי עסקים מתאמים שירות בשעות לא הגיוניות בכדי שהלקוח לא יהיה בבית ואז יגידו שזאת הבעיה של הלקוח ,בקיצור להימנע מלקנות מוצר שהשירות הם החברה הזאת חבל על העצבים שלכם.....
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לא לקנות מוצרים מנותני שרות דיגיטל סרוויס. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמוליק קובלסקי, מנהל ש |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
הלקוחה קיבלה שירות התקנה בתוך 5 ימים מיום שפנתה. מאחר ולא יכולה היתה לקבל את הטכנאי, נדחה השירות ביום אחד נוסף.
לידיעה בלבד: החוק מאפשר הגעה בתוך 7 ימים.
מעולם איננו מנצלים חוק זה לטובתנו, והזמינות הממוצעת נעה בין יום אחד ליומיים בלבד.
עקב עומס חריג לא ניתן היה להיענות לבקשת הלקוחה ולהגיע מוקדם יותר.
אנו מתנצלים על עגמת הנפש שנגרמה
לשירותכם בכל עת!
בברכה,
שמוליק |
תגובה: |
הקדמת שירות |
פתרון: |
|
|
|