פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות על הפנים נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מכונת כביסה של LG שנותני השירות הם דיגיטל סרוויס ומה שקיבלתי זאת חברה שהשירות שלה היא על הפנים,יחס מחפיר הגעת טכנאי לא פחות מ- 10 ימי עסקים מתאמים שירות בשעות לא הגיוניות בכדי שהלקוח לא יהיה בבית ואז יגידו שזאת הבעיה של הלקוח ,בקיצור להימנע מלקנות מוצר שהשירות הם החברה הזאת חבל על העצבים שלכם.....
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא לקנות מוצרים מנותני שרות דיגיטל סרוויס. פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוחה קיבלה שירות התקנה בתוך 5 ימים מיום שפנתה. מאחר ולא יכולה היתה לקבל את הטכנאי, נדחה השירות ביום אחד נוסף.
לידיעה בלבד: החוק מאפשר הגעה בתוך 7 ימים.
מעולם איננו מנצלים חוק זה לטובתנו, והזמינות הממוצעת נעה בין יום אחד ליומיים בלבד.
עקב עומס חריג לא ניתן היה להיענות לבקשת הלקוחה ולהגיע מוקדם יותר.
אנו מתנצלים על עגמת הנפש שנגרמה
לשירותכם בכל עת!
בברכה,
שמוליק
תגובה:
הקדמת שירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה