פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת שירות למקרר באחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון היה אצלי טכנאי שנתן שירות והחליף לי שני פילטרים , הראיתי לטכנאי שיש לי חלודה במקרר והוא ראה ואמר לי שיש לפנות לשירות להחלפת המסגרת ,
ביום ראשון פניתי לקבלת שירות למקרר שהחליד אבל מאז ועד היום שלושה ימים שאני מתקשר מסביר ואומרים שתחזור אלי האחראית ונושא לא מטופל ,
אשמח לקבלת סיוע ועזרה לקבלת שירות המגיע לי
עוגמת נפש סוג הנזק :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
ביצענו מספר ניסיונות ליצור קשר טלפוני עם הלקוח כולל השארת הודעות במענה קולי.
בוצע ביקור טכנאי בו נמצא כי לא מדובר בחלודה. נמצא כתם שהוסר על ידי הטכנאי.
לשירותכם בכך עת!
בברכה,
שמוליק
תגובה:
ניקוי הכתם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה