פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתרון בעיה שלא אמורה לקרות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכונת כביסה מסוג LG WD12391TDK מיולי 2010 (כשנה וחצי), המכונה החלה להרעיש וכשהזמנתי טכנאי הוא אמר שהלאגרים התקלקלו ערך הנזק כ - 1000 ש"ח ומכיוון שהאחריות שברשותי היא רק על המנוע אין הם יכולים לתקן אותה על חשבונם. לשאלתי את הטכנאי האם זה הגיוני שחלק זה יתקלקל כה מהר הוא ציין שלדעתו זו לא תקלה שאמורה לקרות בשלב כה מוקדם של פעילות המכונה בייחוד נוכח העובדה שאינני מכבסת בכמויות ככ גדולות (באופן יחסי) אבל זה לא משהו שאפשר להתחייב עליו. זוהי מכונה שנחשבת טובה ואמינה ולכן גם מחירה בהתאם ולכן לדעתי, אין סיבה והצדקה לקלקול זה. מנהלת מהשירות לקוחות חזרה אליי טלפונית לאחר שפניתי לשירות שאמרו שאין מה לעשות וזהו וגם היא חזרה על אותו משפט: מוצרי חשמל זה מזל ואני מצטערת אבל אין אנו יכולים לעשות דבר". אני עדיין משלמת עבור המכונה וזה ממש מגוחך ואירוני שמכונה שמפורסמת ככ באמינותה וטיבה מתקלקלת כה מהר (אחרי שנה וחצי). לאחר מס' בירורים עם טכנאים פרטיים אחרים הבנתי שלא כדאי לתקן לאגרים כי זה מאוד לא משתלם (יקר מאוד ביחס למחיר המכונה).
כספי סוג הנזק :
תיקון המוצר פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה