פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי השלמת התקנה למקרר חדש נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר חדש lg749 בחנות ביג אלקטריק בנשר וקיבלתיו ב 1.5.12 . המובילים הביאו המקרר אך לטענתם יש צורך להזמין את שירות דיגיטל סרוויס להשלמת ההתקנה של המקרר (התקנת ברגי הייצוב של המקרר). יצרתי קשר עם חברת דיגיטל סרוויס והם שלחו איש שירות אשר הגיע ביום חמישי 3.5.12. איש השירות טען שלא בתפקידו להתקין את ברגי הייצוב אלא של המובילים ושעליי "לצעוק עליהם כדי שיחזרו להתקינם".
פניתי גם לביג אלקטריק והם טענו כי על השירות לייצב את המקרר. כלומר, בינתיים אחד שולח אותי לשני והמקרר החדש יושב בביתי לא מיוצב : לא ניתן לפתוח את דלתות המקרר מבלי ליצור קונטרה וגלגלי המקרר מזיזים אותו ממקומו.
לא מובנת לי התנהלות מעין זו ועוד במוצר חדש. לא מתקבל על הדעת לקבל שירות גרוע מאין זה ועוד למוצר חדש !
אני מבקש שהיבואן, החנות ושירות ברימאג יחליטו בינהם מי צריך להגיע ולייצב את המקרר כדי שיהיה ניתן להשתמש בו - ויפה שעה אחת קודם !!!
בינתיים לא ניתן לעשות שימוש במקרר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הגעה לביצוע עבודת ייצוב המקרר פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה