פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ונישנות במקרר lg258 נושא התלונה:
אברהם דורית שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
התקלות החלו בתקופת האחריות המקרר הפסיק לעבוד טכנאי שהגיעה פירק את המקפיא הפשיר את הקרח וטען שזה פתר א הבעיה אך מתברר שהבעיה חוזרת על עצמה מידי מספר חודשים ולמעט שרות הפשרת קרח שבנתיים הפך להיות בתשלום עקב סיום האחריות האחריות לא נמצא שום פיתרון אחר השיא היה שבתאריך ה22/5 הוזמן שרות בתשלם כמובן .ביקשתי שיגיע טכנא באותו היום מכיוון שלמחרת הייתי אמור לצאת לנופש באילת. הובטח שיגיעה טכנאי באותו היום אך הוא לא הגיע למרות שחיכיתי לו כול היום.למחרת התקשרו שהטכנאי בדרך דבר שלא עזר מכיוון שכבר ההיתי באילת כשחזרתי הוזמן שוב טכנאי שהגיע ב 29/5 ושוב הפשיר את המקפיא כמובן שהדבר החזיק פחות מ3 חודשים ןבתאריך ה27/8 שוב התקשרתי לשרות שברוב חוצפתם דרשו תשלום נוסף בטענה שהאחריות היא ל3 חודשים מיום התשלום ולא מיום הגעת הטכנאי האמת שהתיאשתי מהמקרר ובמיוחד מהשרות ודבר אחד בטוח מוצרי lg לעולם לא יכנסו שב לביתי.וכמובן שהמקרר עדיין לא תקין
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיתרון סופי לבעיה פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק, מנהל שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
למרות שחלפו 4 חודשים מאז התיקון האחרון, אושר מלפנים משורת הדין, תיקון המקרר ללא עלות ביקור
לשירותכם בכל עת
בברכת מועדים לשמחה,
שמוליק
תגובה:
ניתן אישור חריג לתיקון ללא גביית עלות הביקור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה