פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף על אי מתן שרות נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
תקלה בדלת מקרר של חברת LG הייבואנית כאן ברימאג , לאחר תלונתי המדויקת של תקלה בצינור מים בדלת המקרר שלחה טכנאי שמראש איך שנכנס אמר שאין יכולת לחברה לתקן , דרשתי ראשית את כסף התיקון חזרה וסרבו להחזיר ונוסף על כך אין שום פתרון לצינור של 20 ש"ח למעט החלפת דלת ב-4,500 ש"ח??
כספי, עלבון ומה לא... סוג הנזק :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה