מנהלת חוצפנית |
נושא התלונה: |
יום רביעי 23 אפריל 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
נתב"ג (שחקים) |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כמעט חודש שמנסה לתפוס בטלפון את שירות הלקוחות ותמיד אומרים שיחזרו אלי, ועדיין אפילו לא קיבלו את הפניה שלי. לפני כחודש, הגעתי לסניף בורגראנץ' בנתב"ג (שחקים), שבו אני קונה לפחות אחת לשבוע. מאוד התאכזבתי מהיחס. היחס שהמנהלת נותנת שם אף פעם לא היה נחמד במיוחד, לא לי ולא ללקוחות אחרים. אך הפעם זה עבר את הגבול. המנהלת (שטוענת ששמה יונית, אך איני יודעת אם אכן כך), הגישה לי צ'יפס שהיה מלא בלכלוכים שחורים. ביקשתי ממנה שתחליף לי אותו. היא טענה שהצ'יפס יגיע שוב באותו המצב. בכל זאת ביקשתי שתוריד עבורי צ'יפס חדש לשמן. היא התווכחה איתי, וכאשר אמרתי לה שאני לא מוכנה לאכול את הצ'יפס הזה ואם היא לא מביאה לי חדש אני רוצה לבטל את ההזמנה היא ענתה בחוצפתה " אז תתפוצצי!". זה ממש לא מה שלקוח מצפה לשמוע, לא משנה כמה היום שלה היה קשה או כמה לחצים היו עליה. לא כך מתנהגים ללקוח. הבחורה עברה גבולות. לא נהניתי בכלל לאכול את המנה שלי, ומאז אפילו לא חזרתי לסניף, כדי לא להתרגז מחדש. עצוב לי שבחברה גדולה ומצליחה כמו בורגראנץ מועסקים כאלה עובדים. מבקשת פיצוי על עוגמת הנפש. אודה לכם אם חזרו אלי בהקדם. תודה מראש.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|