פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בקבלת המנה, קבלת המנה בצורה חסרה , יחס מזלזל ושירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום ביקרתי בסניף בורגר ראנץ נס ציונה בפאואר סנטר. הזמנתי מנת ילדים ( כוכבים) ומנת סלט עם עוף.
המנה התקבלה אחרי חצי שעה (!!!!) כאשר הסניף היה חצי ריק.
היו כאלה אחריי שקיבלו מנה לפניי ... כל אותו הזמן ביקשתי לדעת מה קורה עם המנה - ענו עוד מעט , כבר יוצאת
בסוף שכבר קיבלתי את ״המנה״ בתחילה הביאה לי הבחורה שנראית כמנהלת המקום את הכוכבים והציפס במגש בלי שום אריזה ( כזכור מנת ילדים שאמורה להגיע גם עם הפתעה ובאריזה) כששאלתי אם כך זה מגיע , טרחה ״להשליך את הציפס והכוכבים לתוך האריזה ומלמלה משהו לגבי המתנה... לא היו רטבים כלל
חזרתי לשם וביקשתי מהעובד שיתן לי רטבים ואם לא קשה לו להביא לי את המתנה.
פתאום היא התנפלה עלי - התחילה לצעוק לא קשה לי , אמרתי לך תשלחי את הילד לקחת מתנה ... וזרקה לי על הדלפק שתי שקיות עם ״מתנות״ לילדים. הייתי המומה מהיחס המזלזל והמשפיל ואם הייתי לבד הייתי דורשת זיכוי עבור הארוחה ויוצאת באותו רגע מהמקום אך הייתי עם ילדי הקטן שציפה למנת הילדים שלו למעלה מחצי שעה ולכן נאלצתי לבלוע את ההשפלה אך בטוח שלא אבקר שוב בבורגר ראנץ.
השפלה ונזק כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה