לבד |
נושא התלונה: |
שבת 08 נובמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
משלוחים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב 8/11/14 ביצעתי הזמנה טלפונית דרך בורגראנץ משלוחים , לאחר יומיים שמתי לב שכרטיס האשראי שלי חוייב פעמיים.חברת השליחויות מפנים לשירות לקוחות ובשירות לקוחות לא נותנים תשובות , מבטיחים לבדוק ולחזור ,אף אחד לא חוזר עם תשובה ולא עונים לטלפונים, מלבד זאת זמני המתנה למשלוח למעלה משעה ,פעם אחת הבטיחו פיצוי להזמנה הבאה ולא קיימו טענו שלא נרשם כלום במחשב
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|