|
|
|
|
|
|
אי מענה ואי התייחסות לתלונתי מאוקטובר 2014 |
נושא התלונה: |
נוי שרי |
שם/כינוי: |
יום חמישי 23 אוקטובר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
לישנסקי מתחם חונים קונים ראשל"צ |
כתובת: |
מתחם חונים קונים ראשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מאז שהתלוננתי עבר כחודש וחצי. שום תגובה ושום מענה, עד כמה שידוע לי חייבים לענות תוך 14 יום מתאריך שליחת התלונה וזה לא נעשה.
בדקתי ברשימת התלונות שבטיפול ותלונתי מופיעה שם, האם לא צריכים ליידע אותי ולעדכן אותי בנושא או שזה ממש לא מעניין אותם, כמה זמן צריך להמתין להתייחסות מצד בורגר-ראנץ' - אני ממש מאוכזבת ופגועה שכך מתייחסים ללקוחות - חבל, אותי הם הפסידו בתור לקוחה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התייחסות לתלונתי ופיצוי על עגמת הנפש . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|