אי קבלת הזמנה במשלוח וחיוב בגינה |
נושא התלונה: |
יום שני 10 אוגוסט 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
מוקד טלפוני |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בשעה 2 ורבע ב10/8 התקשרתי למוקד הטלפוני של בורגר ראנץ והזמנתי לילדים קומבינה משפחתית . הובטח לי שההזמנה תגיע עד 50 דקות במשלוח ! בשעה 3 וחצי המשלוח לא הגיע התקשרתי למוקד , נאמר לי שהמשלוח בדרכו , בשעה 4 , עדיין לא הגיע , שוב טלפון למוקד ושוב נאמר שהמשלוח בדרכו ,,,, בשעה 4 וחצי התקשרתי שוב , אך הפעם ,,, נאמר לי שאין בכלל הזמנה !!!! הילדים נשארו רעבים בעוד אני בעבודה , ובנוסף גם חוייבתי 132₪ עבור התענוג !!! 3 ימים של נסיונות כושלים והשארת הודעות אין ספור לשירות הלקוחות , לא עזרו !!! אף אחד לא נותן מענה !!! ואני עוד מחכה לקומבינה ..... יחס עלוב מעליב ומשפיל !!!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצויי והחזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|